Træningsprogram uden redskaber (kvinde version)

arndal personlig træning body boot camp

 

Har lagt dette træningsprogram op tidligere, men har atter fået en forespørgsel til et træningsprogram man kan lave, når man er på farten med arbejdet og ikke lige kan komme i fitness center.

Nedenfor har jeg beskrevet øvelserne og på filmen kan du se dem udført. Kør 3 øvelser i en cirkel efter hinanden. Hold en lille pause. Og gentag med cirkel nr. 2 og 3.

Se programmet HER.

  • Jump squats                                                                   3 x 10
  • Mave planke – knæ til overarm (hundenJ)             3 x 5
  • Bækkenløft på et ben                                                    3 x 10
  • Lunges jumps på et ben                                               3 x 10
  • Triceps dip på bænk                                                     3 x 20
  • Sideløft                                                                            3 x 10
  • Udfaldskridt med krydsbevægelse                             3 x 10
  • Burbee uden at lægge dig ned på maven                  3 x 10
  • Lower body twist med strakte ben                             3 x 10

2 Kommentarer

  1. Niels
    5.9.2017

    Tak for rigtig god inspiration!

    Jeg er selv på udkig til lidt ny inspiration til et træningsprogram, som ikke kræver andet end sin egen kropsvægt. Jeg har lige et hurtigt spørgsmål til programmet, som jeg synes ser super godt ud! Hvor lang tid anbefaler du, at man holder pause mellem hver runge :-)?

    Mvh. Niels
    http://nielstraining.dk/

  2. admin
    5.9.2017

    Hej Niels,

    Super du kan bruge det:)

    Kan se du kommenterer på den kvindelige udgave. Har også lavet en mande version:))

    Pauserne afgør intensiteten. Jo længere pause mellem øvelser og sæt, jo lettere bliver det. Det gør jeg med begyndere, så teknikken ikke bliver dårlig.

    Så pauserne skal være så korte som muligt for at øge intensiteten/effekten/forbrændingen, men med udgangspunkt i, at god teknik bevares.

    Med fuld power vil 3 x 3 sæt tage ca 5 minutter:))

    Kh Lotte

Skriv en kommentar

Din email bliver aldrig delt eller videresendt.
Udfyld både navn og email.