Body Boot CampGraviditetTræningTræningsøvelser

Har netop lagt denne øvelse op på min gravid blog. Men det er på ingen måde kun relevant for dig, som er gravid. Bruger denne øvelse i rigtig mange af de programmer jeg designer. Både til mænd og kvinder.

Det gør jeg fordi den på en og samme tid både træner de skrå mavemuskler. Er god til, at opnå core-control og arbejde aktivitet med åndedrættet. Og dernæst at gøre din lænd smidig. Alle mine kunder elsker, at runde deres programmer af med denne øvelse.

Som en hårdere træningsøvelse placerer jeg en medicinbold fra 1-5 kg mellem knæene. Hos kvinder 2-3 kg. Mænd fra 3-5 kg.

Se øvelsen HER.

3 Comments

  1. Kære Lotte,
    Tak for en inspirerende blog. Jeg døjer netop med spændt og øm lænd (er ikke gravid) og særligt i perioder, hvor jeg løber en del. Har du nogle gode tips til, hvordan jeg kan strække min lænd uden brug af redskaber? jeg har ikke en medicinbold. Tak for hjælpen.

    Mvh Louise

  2. Tænker også, at det er relevant at se på din stabilitet – mavens evne til, at holde ryggen. Hvor langt løber du, når du kan mærke det i ryggen?

    KH

Skriv et svar

Your email address will not be published.

Post comment