KostTræning

Kære alle,

Jeg har i dag fået flere sms’er og mails fra kunder med forespørgslen om jeg kunne sende nogle øvelser, der kan laves der hjemme uden redskaber nu, hvor alle fitnesscenter er lukket ned inklusiv mit.

Jeg har desværre ikke mulighed for at lave en personlig besvarelse til jer alle. Det håber jeg du kan forstå.

Men jeg har været fundet et program frem jeg har lavet tidligere. Du kan klikke videre på links og se filmene.

Husk at lange gåture giver en rigtig god forbrænding. Så kombiner dette program med frisk luft.

Kærlige hilsner

Lotte

  1. Cirkel – FILM
  • Squat hop                                          2-5 x 10
  • Armbøjning på knæene                                2-5 x 10
  • Lænden ”ormen” – stræk frem med armen          2-5 x 20

 

  1. Cirkel – FILM
  • Lunges step frem                              2-5 x 20
  • Ned og ligge op og stå                                   2-5 x 10
  • Liggende rotation med strakte ben                        2-5 x 20

 

  1. Cirkel – FILM
  • Mave planke, hvor du ”løber” med benene           2-5 x 30
  • Sideløft                                               2-5 x 15
  • Horse stance – hold den diagonalt i 10 sekunder             2-5 x 6

2 kommentarer

  1. Hej Lotte
    Jeg skal have sat min ankel stiv og i den forbindelse, sidde stille i 3 måneder. Har du nogle øvelser, som kan anbefales, så resten af kroppen holdes ved lige, men hvor jeg kun kan støtte på det ene ben. I det hele taget skal jeg lære at træne på en ny måde. Har altid løbet og vandret meget. Jeg vil blive glad for at høre fra dig / Maj-Britt

  2. Hej Maj-Britt,

    Sikke noget:) Tænker du på øvelser du kan lave derhjemme?? Får du skinne på? Krykker??

    Kærlig hilsen

    Lotte

Skriv et svar

Your email address will not be published.

Post comment