Træning

Klik ind på videoen HER og få inspiration til, hvordan du træner effektivt og når stor effekt på meget kort tid. Om jeg lige har født eller ej, træner jeg altid i kort tid med høj intensitet. Og en effektiv metode er, at lave cirkler med øvelser og lave dem lige efter hinanden uden pause. Tre øvelser der arbejder med forskellige muskelgrupper.

Når jeg har lavet de tre øvelser holder jeg en pause og gentager tre gangen.

Det er lidt svært at se, men jeg har elastik under knæene, som gør ballerne aktiveres mere.

Øvelse 1 – pullover – træner triceps og bryst og ryg.

Øvelse 2 – bækkenløft med elastik – træner baller, baglår og lænden.

Øvelse 3 – upper body twist – træner ryggen, skrå mavemuskler, baller og baglår.

2 Comments

  1. Hej. Jeg har fået din side anbefalet af ‘din’ gode massør Sonja, som sagde at jeg ville have meget gavn af at bruge en Form roller. Hun nævnte at du også bruger en og at du havde lagt videoer op af den + øvelser. Jeg kan bare ikke finde noget herom.
    Håber du vil hjælpe. Døjer med virkelig ondt og spændt ryg, fødte for 3 måneder siden.
    Bedste hilsner Sarah.

Skriv et svar

Your email address will not be published.

Post comment