Body Boot CampKostOpskrifterTallerkenmodel

Morgenmad

Julie morgen 3

  • Scrambled eggs (2 æg) med spinat og champignon
  • 1 skive serrano skinke
  • Frugt: ½ grape og vandmelon med lidt Cultura

 Frokost

Julie frokost 3

  • Tun (1 dåse)
  • Salat: Grøn salat, squash, bønnespirer, agurk, gulerødder, champignon og cherry tomater

 Aften

Julie aften 4

  • Kyllingesalat med blandet grøn salat, gulerødder, agurk, edamame bønner, rødbeder, tomater, feta, tranebær,  solsikkekerner og pestodressing

2 kommentarer

  1. Kære Lotte,

    Tusind tak for alle dine gode råd.

    Hvilken betydning har det for kroppen og sundheden såfremt man ikke får varm mad i en længere periode?

    Hvad er din holdning til In2Zym Isolight ?

    På forhånd tak.
    Manhe hilsner,
    Kirsten

  2. Hej Kirsten,

    I udgangspunktet er det fuldstændig lige meget om kroppen får varm eller kold mad. Forskellen ligger mest i, at der er visse fødevaregrupper (kød, æg, fisk mv.) som skal have være varmet op på et tidspunkt. Hvis man springer førevaregrupper over i længere tid, vil man lettere komme til at mangle næringsstoffer fra disse fødevarer. Men hvis du tænker på tidligere tilberedt og herefter nedkølet med, ser jeg intet problem i det.

    Med hensyn til kosttilskud i forbindelse med træning, vil jeg til enhver tid sige, at rigtig mad er det eneste rigtige. Ikke noget pulver, hvis der er mad indenfor rækkevidde. Det er min generelle holdning, at maden selvfølgelig skal være så naturlig som muligt. Desuden er det de færreste motionister, der har brug for ekstra mad efter træning.

    Men hvis du er én af de få, som træner ekstremt meget, virkelig hårdt og med et mål udover almindelig sundhed, pæne muskler og evt. vægttab, så kan det være et alternativ hvis det ikke er muligt at indtage rigtig mad.

    De bedste hilsner
    Lotte Arndal

Skriv et svar

Your email address will not be published.

Post comment