Arndal spa - stærk bækkenbund - online træning

Træning af bækkenbund

Ønsker du at komme igang med træning af bækkenbund og opnå en generelt mere tonet krop?

Med et træningsprogram for bækkenbund vil du blive guidet sikkert til en flad mave og stræk bækkenbund fra dit eget stuegulv.

Her kan du få sundhedsværktøjer på højt fagligt niveau, som kan tilpasses din hverdag og vil gøre dig til en flot, stærk og energifyldt kvinde.

De færreste fortryder, at de er gået i gang med at træne deres bækkenbund. De fleste fortryder dog, at de ikke gik i gang noget før.

Hvad er bækkenbund?

Bækkenbunden er den muskelgruppe, der støtter underlivsorganerne og omkranser underlivets åbninger.

Bækkenbundsmusklerne sidder fast på halebenet, siderne af bækkenet ved inderlårene og på skambenet. Musklen samarbejder med de nedre ryg- og mavemuskler. Derfor har den indflydelse på, hvordan hele kroppen arbejder. 

Bækkenbunden skal kunne klare store belastninger. Det er den, der skal modstå kroppens tyngde, pres og stød, når du bevæger dig. I takt med at vi bliver ældre, efter operationer i underlivet og specielt efter fødsel og forstoppelser bliver musklerne i bækkenbunden slappere.

Hvorfor træne bækkenbund?

Bækkenbunden er generelt ikke noget, folk elsker at tale og læse om. Det giver associationer til lige at have født og ’gamle damer’.

En god bækkenbund kan holde tæt – og drypper ikke urin når man hoster, nyser, hopper eller løber. En god bækkenbund har samtidigt god føling. En god føling er, at du kan mærke inde i skeden, at du kniber og aktiverer musklerne i bækkenbunden.

En velfungerende bækkenbund med god kontrol er lig med øget seksuel nydelse og orgasme. De fleste voksne har sex, og det fylder ofte meget i vores liv og parforhold. Derfor bør både kvinder og mænd træne bækkenbund.

Er du en af de mange, som døjer med rygsmerter, er programmet også oplagt til dig. Hele programmet er bygget op omkring at styrke det stabiliserende system og dermed også din ryg. Jeg har fokus på holdningen på bækkenet og en god holdning, hvilket afhjælper rygsmerter.

Træning af bækkenbund – det får du:

  • Introduktionsvideo på 35 minutter med faglige forklaringer og mine ekspert-hemmeligheder til de bedste resultater på kortest mulig tid.

  • Et grundprogram for bækkenbund og mave, du kan lave hver dag, så du får en flot flad mave, undgår at tisse i bukserne, når du nyser og hopper, og styrker dine orgasmer.  Alt dette for kun 15 minutter af din tid hver dag!

  • To styrkende træningsprogrammer: Et introducerende program, der sikrer at du har god teknik og dermed optimalt udbytte af træningen, og et overbyggende program med hårdere og sværere øvelser. Hvert træningsprogram varer 30 minutter.

Min garanti til dig

Du vil kunne se en forskel på din mave efter tre uger! Du vil kunne se en forskel – men du er ikke i mål. Du er nemlig i gang med at tone kroppen. 

Det er selvfølgene afgørende, at du laver øvelserne rigtigt og følger mine anvisninger. Gør du det, så garanterer jeg, at du kan se forskel efter 3-4 uger og er på vej mod målet om en flad mave og en stærk bækkenbund.

Vil du investere i en stærk bækkenbund, flad mave, en rank ryg, færre smerter og bedre orgasmer?