Arndal spa - stærk bækkenbund - online træning

Vejen til en stærk bækkenbund

Jeg har aldrig mødt nogen, som har fortrudt, at de er gået i gang med at træne deres bækkenbund. Jeg møder dog ofte folk, som har fortrudt, at de ikke gik i gang noget før.

Dette program vil guide dig gennem vejen til en flad mave og en stærk bækkenbund på dit eget stuegulv. 

De færreste har med en travl hverdag tid eller mulighed for at træne fast i et center. Derfor har jeg udviklet mine online programmer til hjemmebrug. Her kan du få sundheds værktøjer på højt fagligt niveau. Programmerne kan tilpasses din hverdag og vil gøre dig til en flot, stærk og energifyldt kvinde.

Hvad er bækkenbund?

Bækkenbunden er den muskelgruppe, der støtter underlivsorganerne og omkranser underlivets åbninger.

Bækkenbundsmusklerne sidder fast på halebenet, siderne af bækkenet ved inderlårene og på skambenet. Musklen samarbejder med de nedre ryg- og mavemuskler. Derfor har den indflydelse på, hvordan hele kroppen arbejder. 

Bækkenbunden skal kunne klare store belastninger. Det er den, der skal modstå kroppens tyngde, pres og stød, når du bevæger dig. I takt med at vi bliver ældre, efter operationer i underlivet og specielt efter fødsel og forstoppelser bliver musklerne i bækkenbunden slappere.

Derfor bør du træne dit bækkenbund

Bækkenbunden er generelt ikke noget, folk elsker at tale og læse om. Det giver associationer til lige at have født og ’gamle damer’. Selv de kvinder, som har udfordringer med bækkenbunden, nævner det ikke selv, når de opsøger mig for vejledning, men først, når de bliver spurgt. 

En god bækkenbund kan holde tæt – og drypper ikke urin når man hoster, nyser, hopper eller løber. En god bækkenbund har samtidigt god føling. En god føling er, at du kan mærke inde i skeden, at du kniber og aktiverer musklerne i bækkenbunden.

En velfungerende bækkenbund med god kontrol er lig med øget seksuel nydelse og orgasme. De fleste voksne har sex, og det fylder ofte meget i vores liv og parforhold. Alene af den grund undrer det mig, at bækkenbunden ikke er et mere hypet emne. 

Er du en af de mange, som døjer med rygsmerter, er programmet også oplagt til dig. Hele programmet er bygget op omkring at styrke det stabiliserende system og dermed også din ryg. Jeg har fokus på holdningen på bækkenet og en god holdning, hvilket afhjælper rygsmerter.

Mere end bare knibeøvelser – DET FÅR DU:

  • Introduktionsvideo på 35 minutter med faglige forklaringer og mine ekspert-hemmeligheder til de bedste resultater på kortest mulig tid.

  • Et grundprogram for bækkenbund og mave, du kan lave hver dag, så du får en flot flad mave, undgår at tisse i bukserne, når du nyser og hopper, og styrker dine orgasmer.  Alt dette for kun 15 minutter af din tid hver dag!

  • To styrkende træningsprogrammer: Et introducerende program, der sikrer at du har god teknik og dermed optimalt udbytte af træningen, og et overbyggende program med hårdere og sværere øvelser. Hvert træningsprogram varer 30 minutter.

Min garanti til dig

Du vil kunne se en forskel på din mave efter tre uger! Du vil kunne se en forskel – men du er ikke i mål. Du er nemlig i gang med at tone kroppen. 

Det er selvfølgene afgørende, at du laver øvelserne rigtigt og følger mine anvisninger. Gør du det, så garanterer jeg, at du kan se forskel efter 3-4 uger og er på vej mod målet om en fladere mave og et stærkt bækkenbund.

Vil du investere i en stærk bækkenbund, flad mave, en rank ryg, færre smerter og bedre orgasmer?