Efterfødselstræning

Få en flot og stærk mor-krop med efterfødselstræning

I mit onlineprogram der fokuserer på efterfødselstræning, deler jeg hemmeligheden bag en flot og stærk mor-krop. Programmerne kan trænes hjemme på stuegulvet og kræver blot en bold og en måtte.

Efter selv at have fået mit 4. barn, kan jeg skrive under på, at ‘tid til mig’ ikke er noget, der kommer af sig selv. Med mine 25 års erfaring af træning af kvindekroppen, guider jeg dig sikkert igennem øvelserne step for step. Samtidigt giver jeg dig et værktøj, der kan tilpasses din hverdag og gøre dig til en flot, stærk og energifyldt mor.

Træning efter fødsel

Har du ikke tid, lyst eller overskud til at gå i fitnesscenter med en baby på armen, så er mit nye online-efterfødselstræningsprogram løsningen for dig. 

Programmet er skræddersyet til dig, som har født og som ønsker at træne hjemme. Med programmerne kan du komme i form og have baby tæt på dig, uden at skulle ud af døren. Flere af øvelserne kan laves med baby på armen, mens andre er velegnede til at have baby lige ved siden af dig.   

Der er en grundregel, som lyder, at lidt træning er bedre end ingen træning. Selvom du måske kun laver ¼ af de knibeøvelser, som jeg anbefaler, hvilket svarer til 10 om dagen, så er det jo hele 3.650 knibeøvelser på et år.

Bare det at blive mor er en bedrift i sig selv, så ros dig selv for den træning du når. 

Er du stadig under din graviditet, vil jeg anbefale dig, at læse mere om gravid træning her.

Online efterfødselstræning indeholder:

  • Introduktionsvideo på 35 minutter med faglige forklaringer og hemmelighederne til de bedste resultater på kortest mulig tid. Delte mavemuskler, navlebrok og kejsersnit er ingen hindring.

  • Et grundprogram for bækkenbund og mave af 15 minutter. Giver en flot flad mave og en god bækkenbund, der kan holde tæt. 

  • Udstrækningsprogram på 10 minutter, som afhjælper spændinger forbundet med amning og løft.  

  • To styrkende træningsprogrammer af 32 og 35 minutter. Ét du kan træne, så snart du har overskuddet efter at have født, og ét på et sværere niveau. Fokus er på mave og bækkenbund, men vi træner også lår og baller.

Du tænker måske; efterfødselstræning hvornår?

Du kan træne programmerne, som det passer ind i din hverdag, dine behov og dit overskud. 

Jeg anbefaler, at du laver det styrkende program på 32-35 minutter 2-3 gange om ugen. Træningsdagene bør fordeles ud på ugen og skal aldrig udføres to dage i træk. 

Programmet for bækkenbund og mave der kun kræver 15 minutter, kan du med fordel lave hver dag, så du opnår god kontrol og styrke i bækkenbund og mave. Udstrækningsprogrammet udføres efter behov.

Jeg har aldrig mødt nogen, som har fortrudt, at de kom i gang med træning. Det eneste de fortryder er, at de ikke gik i gang noget før. 

Få mig som personlig hjemmetræner i din stue og start din vej mod målet om en flot og stræk mor-krop i dag.