4-Week Intense Training

Skærmbillede 2018-05-22 kl. 15.02.47

At træne med høj intensitet har længe været kendt for at være mere effektivt end træning med moderat intensitet. Nyere forskning viser at 3 x 20 sekunders spurt inden for 10 minutter har en større konditionsforbedrende effekt end 50 minutters kontinuerligt løb. Talrige studier viser desuden, at høj-intensitetstræning virker positivt på hjertekarsygdomme, for højt blodtryk og type 2 diabetes, så der er al grund til at læse videre. Ikke mindst, hvis du er typen, der ikke gider bruge al din tid i et træningscenter. Det er nemlig dejlig hurtig overstået!

Træning med høj intensitet henvender sig til alle, som ønsker stor effekt på kort tid. Både til dig, som tilhører en af ovennævnte kategorier, og til dig, som ønsker at tone din krop. Du behøver med andre ord ikke at være i god form for at komme i markant bedre form med denne effektive træningsmetode. ”Undskyldninger” som skader og alder er heller ingen hindring, har jeg masser af strålende eksempler på.

4-Week Intense Training er et fireugers forløb, som lærer dig at træne effektivt og skånsomt ud fra en skræddersyet plan baseret på en kombination af intens styrke- og konditionstræning. Tre gange om ugen lægger du din krop i vores hænder og lader os guide dig guide fra øvelse til øvelse med korte pauser og konstant fokus på din teknik og udførelse. Henover de fire uger vil vi løbende justere og udvikle dit program og dine øvelser, så du hele tiden får optimalt udbytte af din indsats.

Hvis du vil have succes med din træning, er du nødt til at have en plan. Vi hjælper dig med at lægge den, hvilket sker med nøje udgangspunkt i din målsætning, historik og ikke mindst den nyeste videnskab. Under hele forløbet registrerer vi intensiteten i din træning med en videnskabelig måler – dels for at dokumentere effekten af dit program, dels for at motivere og holde dig ved ilden. To planer vil i sagens natur aldrig være ens, men fælles for alle planer er, at de er tidsbesparende og vil skabe resultater på kort tid. Vent bare og se!

Første gang er du her en time til samtale, konditest og udvikling af dit program. Herefter har du personlig træning tre gange om ugen i 30 minutter. I alt syv timers personlig træning delt op på 12 træningspas.

4 Week Intense Training er et individuelt forløb og kan derfor startes op den dag, det passer dig.

Pris hos Lotte Arndal: 11.900 kr.

Pris hos Marie eller Rikke: 4.200 kr.